Hollister!:P

Var med Evis idag, vi var på Ben och Jerry´s
och åt glass. Jag tog en våffla med min favvo
smak. Chocolate fudge brownie. Mm, chokladglass
med brownie bitar i. Såååå gott!!!
Evis tog Cookie dough, kakdeg och vaniljglass.
Alldrig smakat men det låter sjukt gott.^^
Sen chillade vi hemma hos mig, åt lunch.
Det blev panpizza. Hahha! :D
Tycker faktiskt att det e gott!<3

Sen var jag oxå hos farmor och åt middag.
Kött och potatisgratäng. Har ätit det ganska mkt
på sistonde. ;)
Sen fick jag en försenad födelsedagspresent av
min storasyster. Det var en Hollister tröja och
ett kit med massa örhängen. :)
Tack så jätte mkt Johanna. <3

Förresten, ska bort från i morgon till på fredag till
Skåne på golfläger. Spännande!
Men vet nt om jag kommer att kunna blogga.:(
Om jag bloggar så kmr det inte bli några bilder.
Så det får ni vänta med tills på fredag eller lördag. ;)

Lite bilder från dagen:


Min älskade panpizza! ^^


Hollister!<3


Min fina Hollister tröja.:)

Puss på er!<33





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Linnea ♥

Hej sötnos. ;) ♥ Jag älskar att friidrotta, rida, shoppa, vara med mina underbara kompisar och att blogga. Jag bloggar om mitt liv och vad jag tycker är viktigt i livet. Hoppas att du stannar. ♥

RSS 2.0