Köpt en studsmatta på vattnet.

Hej hej!
 
Idag så har jag köpt en studsmatta som man har på vattnet.
Det var jätte kul! Man kan typ inte hålla balansen så
man ramlar av hela tiden typ. Hahha! Bra köp. ;)
 
Vi köpte den på Palmsbygg för 2 300 kr.
Dyr men helt klart värt det (tur att vi hade rabbatt ;) )
 
Så nu vet ni vad jag har gjort hela dagen. :P
Hanna var här och studsade med mig.
Hon gick hem vid typ 13.30 och sen dess har jag
fixat massa tidsinställda inlägg och kikat på bloggar.
 
Ungefär såhär ser studsmattan ut:
 
 
Puss. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Linnea ♥

Hej sötnos. ;) ♥ Jag älskar att friidrotta, rida, shoppa, vara med mina underbara kompisar och att blogga. Jag bloggar om mitt liv och vad jag tycker är viktigt i livet. Hoppas att du stannar. ♥

RSS 2.0