Hemmaa!!! :D

Eller bra och bra. Det är ju as dåligt väder. :/
Har i alla fall haft det jätte bra. :) (mer om resan senare)
Jag kom ju hem igår men var så trött så
orkade inte blogga då. Dessutom så
var jag tvungen att börja med att läsa dom mer än 400 inlägg
som jag missat på bloglovin medans jag var borta.
Jag vet att dom flesta bara skulle markera allt som läst men
vill inte det så. Är ju självklart inte klar än men har nog läst mer än halva
i alla fall. :)
 
Idag så har jag varit med Hanna vi har inte gjort så mycket.
Mest pratat, inte för att det var tråkigt, om resan. När han gick hem så
satt jag med mobilen och läste inlägg. Soft dag alltså. :)
Nu ska jag gå och äta middag.
 
Hörs sen.
 
Puss.♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Linnea ♥

Hej sötnos. ;) ♥ Jag älskar att friidrotta, rida, shoppa, vara med mina underbara kompisar och att blogga. Jag bloggar om mitt liv och vad jag tycker är viktigt i livet. Hoppas att du stannar. ♥

RSS 2.0