Orkar inte!!!!! >:(

Nu är jag förbannad. 8'(
Blogg.se appen fuknar inte.
Jag läste det på Cara Borthwick's blogg.
Men nej det funkar inte.
Sen när jag ska ladda över bilder till
datorn så står det att min iPhone inte har några bilder.
Då försöker jag skicka bilder via e-mailen.
Det funkar inte heller för att det står att jag
inte skrivit in en kod. 
ÅHH!!!! Blir galen!
Fattar ni att det innebär att jag inte kan lägga upp
några fler bilder på bloggen och att alla bilder från
Spanien är förlorade. :O
 
Nu blir det en bloggpaus här tills jag fixat alls.
Ha det bra så hörs vi någon gång.
 
Puss.♥
Bild från min account på instagram. (Heter Foodiemoodie och
lägger ut bilder på cool mat.)  Där kanske vi ses.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Linnea ♥

Hej sötnos. ;) ♥ Jag älskar att friidrotta, rida, shoppa, vara med mina underbara kompisar och att blogga. Jag bloggar om mitt liv och vad jag tycker är viktigt i livet. Hoppas att du stannar. ♥

RSS 2.0